Overslaan en naar de inhoud gaan

a.s.r. zet zijn Vitality-programma in het zonnetje, maar gebruikers zijn ontevreden

Nieuwe campagne zet het Vitality-programma van a.s.r. centraal. De app krijgt na een aangepast beleid één-ster-recensies van gebruikers.
a.s.r.
© a.s.r.
a.s.r.
© a.s.r.

Verzekeraar a.s.r. slaat de handen ineen met Suzanne Schulting, Olympisch kampioen shorttrackster. Zij speelt een rol in de nieuwe a.s.r.-campagne die laat zien hoe innovaties als een robotstofzuiger, flitsbezorgers voor de boodschappen en verlichting met een app ertoe leiden dat we steeds minder bewegen. En waarom dat onwenselijk is, want bewegen is gezond omdat het het aantoonbaar de kans op hart- en vaatziekten verkleint. 

related partner content for mobile comes here

a.s.r. lanceert de campagne deze week op tv, online media en in print media. De televisiecommercial is hieronder te bekijken. 

Vitality-programma krijgt kritiek

De campagne legt de nadruk op de a.s.r. Vitality-app, die gebruikers op hun smartphone installeren om hun dagelijkse beweging te registreren. De app - die 3,50 euro per maand kost - geeft de gebruiker punten voor de verrichte bewegingsactiviteit. Bij voldoende punten kan de gebruiker cadeaubonnen claimen van bekende (web)winkels of cashback aanvragen op producten of een aanvullende verzekering. 

asr app
Bron: Google Play Store

Het Vitality-programma bestaat al even en werd goed beoordeeld door gebruikers. a.s.r. heeft het beloningsbeleid begin november aangepast. Sindsdien doen honderden gebruikers hun beklag in de digitale appwinkels van Google (Android) en Apple (iOS) omdat zij veel minder punten krijgen voor hun dagelijkse beweging. De beloningen zijn ook minder geworden, zo is te lezen in tientallen één ster-recensies. 

Credits:
Klant: Hella de Weger, Nelleke Ungersma, Liselore Hunfeld
Campagne: TheMerge
Strategie: Corinne Genestay
Media: MediaReverse
Muziek: Vijay Kanhai
Geluid: Earforce

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in