Ocean Digital Creative Competition AMS ’22: Nog 1 week!
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in DOOH de snelgroeiende specialisatie binnen OOH. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt. Ocean heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden. Ocean is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.


Je hebt nog precies 1 week om mee te doen aan dé competitie waarbij iedereen wordt uitgedaagd om de creatieve grenzen van DOOH te verleggen en kans maakt op de hoofdprijs van €500.000,- aan bruto mediawaarde.
Heb jij of heeft jouw bureau hét grensverleggende campagne concept? Schrijf het uit op een A4’tje, bierviltje of op een servetje en schrijf je in via www.oceanoutdoor.nl/dccamsterdam.
De inschrijving sluit op 6 mei 23:59 uur.
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in DOOH de snelgroeiende specialisatie binnen OOH. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt. Ocean heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden. Ocean is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid