Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept brengt bureaus samen onder één merk

De zogenoemde co-branding moet Dept beter in staat stellen 'volledige service' te leveren, aldus ceo Dimi Albers.
Dept brengt bureaus samen onder één merk
Dept brengt bureaus samen onder één merk

Dept brengt zijn verschillende bureaus samen onder één merk genaamd Dept®. Onder de zogenoemde Europese co-branding vallen nu designbureau Studio Dumbar, Amazon-bureau Factor-a, digitaal bureau Byte en creatief bureau Feed. In Noord- en Zuid-Amerika rebranden de digitale bureaus Rocket Insights en Devetry samen en ook designbureau Basic en data sciencebureau Raybeam ondergaan een co-branding.

related partner content for mobile comes here

De toevoeging van '®' op de al bestaande naam Dept moet bovendien het 'geregistreerd handelsmerk' van de bureaugroep aanduiden.

Volledige service

Dept opereerde altijd al wereldwijd als één bureau, maar nu is het punt bereikt waarop meer dan 60% van de inkomsten afkomstig zijn van opdrachtgevers die met meerdere Dept-bureaus werken. 'We zijn een wereldwijd team van digitale experts, allemaal gefocust op technologie en marketing. Een gedeelde cultuur hadden we al, de verdere integratie van de teams stelt ons nu beter in staat om een volledige service te leveren aan de verschillende merken waarvoor we werken’, legt ceo Dimi Albers uit.

Dept werkt vanuit 30 landen wereldwijd voor onder meer Google, Philips, Audi en Patagonia en genereerde in 2021 voor deze bedrijven naar eigen zeggen 325 miljoen dollar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in