Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn vaart met wind in de zeilen vernieuwde koers

De twee kapiteins, Inge Ligthart en David Snellenberg, herpositioneren het Amsterdamse marketing bedrijf richting de wereld van morgen.
Dawn vaart met wind in de zeilen een vernieuwde koers
Dawn vaart met wind in de zeilen een vernieuwde koers
Dawn vaart met wind in de zeilen een vernieuwde koers
Dawn vaart met wind in de zeilen een vernieuwde koers

Terwijl de coronacrisis nog steeds over de planeet raast en daarmee onfeilbaar geachte merken en bureaugroepen op de knieën dwingt, vaart Dawn er goed bij. Het bedrijf heeft het tijdens de intrede van de pandemie naar eigen zeggen alleen maar drukker gekregen. Deels een kwestie van geluk, het heeft weinig klanten in direct coronagevoelige sectoren, en deels een kwestie van beslissingen die het al genomen had: focus op creatieve strategie, de verbinding leggend tussen commerciële en maatschappelijke impact. Met een blik op de lange termijn loodsen Inge Ligthart en David Snellenberg Dawn veilig door de crisis heen. En verder...

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in