Zapaday lanceert Nederlandse PR- en Lobbykalender

Vandaag lanceert Zapaday de Nederlandse PR- en Lobbykalender, met alle relevante politieke en maatschappelijke gebeurtenissen die van belang zijn of worden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aankomende staatsbezoeken, sportwedstrijden, verkiezingen, productlanceringen en andere belangrijke gebeurtenissen wereldwijd worden door Zapaday in kaart gebracht. Dit vanuit de wetenschap dat nieuws tegenwoordig bepaald wordt door agenda’s en minder door ad hoc gebeurtenissen. Hierdoor is het een instrument voor pr-bureaus, lobbyisten en journalisten.

Pr- en lobbybureaus

Voor de doelgroep pr- en lobbybureaus hebben de initiatiefnemers van Zapaday een toegevoegd, met de politieke en maatschappelijke gebeurtenissen die hier van belang zijn of worden.

25 deelkalenders

De kalender bestaat uit 25 deelkalenders, waaronder de agenda van de Eerste en Tweede Kamer, vergaderingen van het Europees parlement en de Europese Commissie, de Issuekalender en de Nederlandse Inhaakkalender. Daarnaast is het mogelijk speciale sectoredities als pensioenfondsen, energie, retail, verzekeraars, gemeenten, etc. toe te voegen.

PR-bureaus als Hill+Knowlton en De Issuemakers werken al met Zapaday.

Zapaday is een initiatief van Stefan Hoevenaar.

VPRA-leden krijgen 15 procent korting op de Nederlandse PR- en Lobbykalender.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie