In een tijdelijk modehuis is de kleding van Zalando en Not Just a Label tentoongesteld. De winkel moedigt opkomend talent aan en er zijn daarnaast modefilms te zien en lezingen over mode bij te wonen.
Strategie
De pop-up store is onderdeel van de nieuwe strategie van Zalando om modeliefhebbers aan zich te binden. Klanten moeten op de website komen voor inspiratie, advies en het grote aanbod. Het is niet de eerste fysieke stap die Zalando neemt. De zes jaar oude webwinkel kocht pas ook de Duitse modevakbeurs Bread & Butter. Zalando heeft daarnaast twee outlet stores in Berlijn en Frankfurt. Hier kunnen alleen bezitters van een Outlet Card naar binnen, die is online aan te vragen.
De winkel is te bezoeken tussen 7 en 10 juli en bevindt zich in een gebouw waar vroeger een zat Kaufhaus.
Zalando is niet de eerste webshop die de stap naar een fysieke winkel maakt. Eerder deden Coolblue, Amazon en Google hetzelfde.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!