Voormalige bazen Red Bull, Diageo en Monster lanceren nieuwe energiedrank

Het merk POW komt in drie smaken en is gericht op jonge mensen met een gezonde levensstijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voormalig marketeers van Red Bull, Monster Energy en Diego hebben de handen ineen geslagen voor het nieuwe energie-water merk POW.

Ed Woolner, voormalig Hoofd business development bij Ocean Spray, lanceerde het merk met de financiële steun van voormalig Diageo managing director John Phillips en ex-marketingbaas van Red Bull Jamal Benmiloud. Ook Charlie Schofields, Hoofd marketing van Monster Energy doet mee. 

Community marketing
POW wordt vanaf volgende week aangekondigd via digitale kanalen met onder andere een Instagram- en Facebook-campagne. Daarnaast zal het, als onderdeel van de community marketing-strategie, maandelijks £1000 investeren in entrepeneurs die steun nodig hebben voor hun ideeën die de &;postiive energy&; delen.

Storytelling
Storytelling zal een belangrijke rol spelen in de marketingplannen. Het merk zal verhalen delen van mensen die een bijzonder pad hebben gekozen of die een interessant levensverhaal hebben.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie