Voogd&Voogd verzekeringen lanceerde de nieuwe online vergelijkingsdienst Premie.nl.
Op de website kunnen consumenten voorwaarden en premies vergelijken, maar ook de tussenpersonen die de polis aanbieden.
Ter promotie staat Premie.nl op de AutoRai, en een virale web-bel-actie moet dit online ondersteunen.
Ik heb even meegespeeld, maar merkte al snel dat ik helemaal niet tot de doelgroep behoor...
Ene Sarah van Premie.nl biedt zwoel aan je naar de AutoRai te rijden, maar de doos rijdt vervolgens de daartoe bedoelde Rolls Royce Phantom, Porsche en Mini Cooper stuk.
Je kunt een TomTom winnen, maar alleen als je drie vrienden aangeeft bij de vergelijkingssite.
Of dat genoeg is voor een viraal effect; ik betwijfel het. Het filmpje zelf is van 13 in een dozijn, de beloning te mager om effect te scoren.
De actie zelf komt wat knullig over. En wat ze nu precies doen met je gegevens, het blijft voorlopig een raadsel..
Maar wellicht dat Sarah nog voor een toeloop op de stand kan zorgen, in het filmpje belooft ze immers een 'meet and greet' op de Rai....
Met dank aan Arnout van Brandactivation.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!