Het merk maakt sinds 2000 huidverzorgingsproducten en profileert zich als premium merk, met producten die zich kenmerken door ‘natuurlijke ingredienten, effectiviteit en aangenaam in gebruik’. REN zelf definieert het als ‘performance, purity en pleasure’.
REN wordt voornamelijk verkocht in speciaalzaken en apotheken heeft volgens Unilever een grote en trouwe klantenschare. In Nederland is het te verkrijgen bij De Bijenkorf.
Vasiliki Petrou, Unilever SVP Prestige Brands, zegt erover in een persbericht: ‘We zijn erg blij om REN toe te voegen aan ons merkportfolio voor persoonlijke verzorging. Het is een merk met ongelofelijk loyale volgers, met een unieke propositie die zonder twijfel mogelijkheden geeft voor verdere groei, vooral gezien het feit dat de natuurlijke categorie aan van de snelste groeiers is in huidverzorging wereldwijd. De premium positionering complementeert ons bestaande portfolio.;
Financiële details werden verder niet gegeven. De overname moet rond komen in mei van dit jaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!