Tweetphony-team naar DDB & Tribal

Het creatieve duo Alex Herwig en Jeroen Thissen, brein achter de prijzenwinnende Tweetphony van het Metropole Orkest, verruilt Havas voor DDB & Tribal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Herwig en Thissen werkten bij Havas Worldwide Amsterdam voor nationale en internationale opdrachtgevers. Eén van hun recente verdiensten was de . Daarmee sleepte het creatieve team dit jaar meerdere prijzen in de wacht, waaronder een gouden (PR) en zilveren Leeuw (Cyber) in Cannes, twee lampen, een Esprix, twee SpinAwards en een Webby Award.

Bij DDB & Tribal Amsterdam gaat het team werken voor het gehele klantenportfolio, waaronder internationale merken als KLM, Heineken, Adidas, C&A, Vattenfall /Nuon en McDonald’s. ‘Alex en Jeroen delen onze creatieve ambities. Ze zijn toegewijd en avontuurlijk en we zijn blij om ze aan boord te hebben’, aldus Mark Chalmers, ecd Tribal & DDB Amsterdam.

‘We waren op zoek naar nieuwe kansen en met DDB klikte het meteen’, geeft Thissen als reden voor de overstap. ‘Na respectievelijk 4,5 en 2,5 jaar voor Havas te hebben gewerkt waren we ons als team aan het oriënteren. Je wilt nooit te lang op dezelfde plek blijven plakken, maar blijven ontwikkelen, met nieuwe klanten. DDB heeft een mooi klantenportfolio en maakt mooi werk. Daar leveren wij graag een bijdrage aan. De tijd zal leren of we weer zo’n succes als Tweetphony in het vooruit zicht hebben liggen, maar wij gaan natuurlijk wel ons best doen.’

Bij Havas werd begin deze week benoemd tot chief creative officer, na het vertrek van de creatieve directie in april 2013.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie