PRstory is een initiatief van Marco den Engelsman (links op de foto) en Arthur Lubbers, journalisten afkomstig uit de B-to-B media. ‘Niets overtuigender dan een klant aan het woord’, zo stellen zij. ‘En wij staan voor een multimediale aanpak met PRstory, een slimme inzet van tekst, beeld en video, zowel online als in print. Met als uitgangspunt dat het lezen van elk verhaal begint op de smartphone.’
Journalistieke insteek
Een PRstory is een klantverhaal met een journalistieke insteek. Hierbij brengt een bedrijf zijn product of dienst onder de aandacht door de klant te laten vertellen hoe tevreden en succesvol hij is met het product. ‘De kracht van een prettig leesbare testimonial, met concrete voorbeelden in interviewvorm, is dat dit heel overtuigend overkomt bij andere potentiële klanten en inspirerend werkt.’
Voor voorbeelden van PRstory’s die onlangs zijn gemaakt voor onder meer Kodak, Roland DG, Screen en Xerox, klik hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!