Het San Jaarboek 2010 (niet het dikste in de geschiedenis van de Stichting Adverteerdersjury Nederland), is een naslagwerk – met 318 ingezonden campagnes uit het jaar 2010 op 466 campagnepagina’s. San haakt met het thema ‘Op zoek naar de dialoog’ in op het in zwang zijnde dialoogmarketing en het gebruik van social media in communicatie.
Nadat vice-voorzitter Paul Geraeds het jureringproces had doorgenomen met de aanwezige juryleden, sponsors en relaties, gaf voorzitter Jan Paul van Heemskerck het woord aan publiekstrekker Jan Mulder. Hij vroeg zich af waarom juist hij was gevraagd om te komen praten over het gekozen thema en had ook voor het overige de lachers op zijn hand.
Het jaarboek dient (ook) ter voorbereiding van de jurysessies voor de San Accenten. De nominatieronde vindt plaats op 15, 16 en 17 maart a.s. Ruim 240 adverteerders buigen zich dan over de ingezonden campagnes. De uitslag van de genomineerden staat vanaf 24 maart op www.sanaccent.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!