Super Bowl: 10 commercials die je gezien moet hebben

De hashtag is de nieuwe url, meer dan de helft van de Super Bowl-commercial bevatte een hashtag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Weinig nieuws onder de zon bij de Super Bowl 2014 - honden, kinderen, celebs (bv. Arnold Schwarzenegger en Bob Dylan), paarden en auto’s - maar des te meer kijkplezier. Veel commercials gingen voor het ‘makkelijke’ en het vet aangezette sentiment.  . Het kon wederom niet op bij het grootste Amerikaanse media-event.

becijferde dat er nog nooit zoveel hashtags in commercials werd gebruikt (57%). De url en Facebook lijken met 41% en 9% op z&;n retour.

Zie hier een selectie van de commercials:

Buddweiser - Puppy Love (Anomaly)

Radioshack – The phone call (GSD&M)

Pistachio’s – Stephan Colbert

Chrysler - America’s Import (GlobalHue)

;s Import

Cheerio’s – Gracie (Saatchi & Saatchi)

Coca-Cola – It’s beautiful (Wieden+Kennedy)

;s Beautiful - Official :60

Bud Light – Epic Night (BBDO)

Volkswagen – Wings (Argonaut)

Hyundai – Dad’s sixth sense (Innocean USA)

;s Sixth Sense"

Audi – Misunderstood animals


Bekijk en lees alles over de Super Bowl 2014:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie