Weinig nieuws onder de zon bij de Super Bowl 2014 - honden, kinderen, celebs (bv. Arnold Schwarzenegger en Bob Dylan), paarden en auto’s - maar des te meer kijkplezier. Veel commercials gingen voor het ‘makkelijke’ en het vet aangezette sentiment. . Het kon wederom niet op bij het grootste Amerikaanse media-event.
Marketingland becijferde dat er nog nooit zoveel hashtags in commercials werd gebruikt (57%). De url en Facebook lijken met 41% en 9% op z'n retour.
Zie hier een selectie van de commercials:
Buddweiser - Puppy Love (Anomaly)
Radioshack – The phone call (GSD&M)
Pistachio’s – Stephan Colbert
Chrysler - America’s Import (GlobalHue)
Cheerio’s – Gracie (Saatchi & Saatchi)
Coca-Cola – It’s beautiful (Wieden+Kennedy)
Coca-Cola - It's Beautiful - Official :60
Bud Light – Epic Night (BBDO)
Volkswagen – Wings (Argonaut)
Hyundai – Dad’s sixth sense (Innocean USA)
2015 Hyundai Genesis | Big Game Ad | "Dad's Sixth Sense"
Audi – Misunderstood animals
Bekijk en lees alles over de Super Bowl 2014:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!