SUE Amsterdam brengt media terug in het bureau

SUE Amsterdam heeft besloten de media expertise weer in het bureau op te nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De belangrijkste reden hiervoor is de accountability van campagnes. Managing director Astrid Groenewegen: ‘In digitaal hoef je niet achteraf te hopen of je campagne heeft gewerkt, je kunt het tijdens het campagne voeren sturen. Dat vraagt wel een ander proces. Namelijk dat je op basis van data je creatie en media blijft optimaliseren net zolang totdat je controle hebt over het campagneresultaat. Media is voor ons dus geen inkoopgegeven, maar cruciaal om creatieve campagnes op een slimme manier te laten werken.’

SUE Amsterdam heeft twee digitale marketeers aangenomen: Niek Stevens en Nelleke van der Voort. Zij zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het opstellen van conversie gedreven mediaplannen, het inkopen van media en het analyseren en optimaliseren van campagnes. Zij zullen vanaf het begin van het ontwikkelingsproces mee aan tafel zitten.

Astrid Groenewegen: ‘Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat creatie en media compleet uit elkaar worden getrokken en als statisch gegeven worden gezien. Campagnes worden vaak niet op conversies afgerekend, terwijl dit juist het uitgangspunt zou moeten zijn’.

Eerste klanten zijn Arla Zin!, Arla Lactofree, Marktplaats en Mead Johnson internationaal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie