Strijd der Duitse supermarkten slaat om in La La Land Liefdesroman

Het meest opvallende werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Je kent ze wel, de eeuwige Battle Of The Brands. Beide merken willen laten zien dat zij de beste zijn in wat ze doen. Lidl en Edeka doen ook deze boodschap eer aan. De rapen in de supermarkt zijn gaar bij onze Oosterburen.  




1. In Februari postte Lidl deze video, met een niet zo stiekeme sneer richting Edeka. Naar aanleiding van gewonnen prijzen voor de groente- en fruitafdeling wordt de battle geopend.

 




2. Het lijkt erop dat Edeka door de zure appel heeft gebeten en dat de supermarkt haar antwoord heeft. Een film met een gevatte boodschap is het gevolg.

 




3. Waarmee de vruchten worden geplukt van de situatie.

 




4. Natuurlijk laten anderen weten dat dit niet zo hun smaak is.

 




5. Of je de strijd support of niet, de battle goes on. Alo was het even wachten op een reactie van Lidl, waarin wordt aangegeven dat ze enthousiast worden.

 




6. Waarop Edeka steun biedt aan Lidl. Wat lief!

 




7. Het antwoord van Lidl komt in de vorm van deze onwijs toffe social video.

 




8. Het verhaal blijft dan ook niet onopgemerkt.

 




9. En om het allemaal nog gekker te maken, doen ze een oproep om iemand van Edeka het ultieme happy end te bezorgen. Door uit eten te gaan met deze Duitse Ryan Gosling..

 




10. Hulde!






Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Eloy Bloemers.

 

BewarenBewaren

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie