Premium

Roland van Kralingen versterkt Raad van Commissarissen Blokker Holding

Van Kralingen zal gaan adviseren op gebied van business development en marketing.

Per 5 april 2017 is Roland van Kralingen benoemd als lid van de Raad van Commissarissen van de Blokker Holding B.V.

Van Kralingen is ondernemer en consultant op het raakvlak van business development en marketing en werkt voor diverse internationale ondernemingen. Hij is lid RvB van onder meer TBWA international, PositioneringsGroep en heeft diverse commissariaten. Van Kralingen doceert aan enkele buitenlandse universiteiten en heeft een aantal boeken over groei van ondernemingen op zijn naam staan, waaronder Superbrands, Make Dust or Eat Dust en Brandworld.

De woordvoerder van Blokker laat weten: ‘Wij zien in Roland van Kralingen met zijn ruime managementervaring in marketing en (retail)merken een welkome versterking van onze Raad van Commissarissen. Wij zijn erg verheugd met zijn benoeming tot commissaris en zien uit naar een constructieve samenwerking.’

Sinds de komst van de nieuwe Blokker-directeur Rob Heesen (eind 2015, ex-Hema) en de nieuwe topman Casper Meijer, een jaar geleden, wordt er haast gemaakt met de vernieuwing van Blokker. CMO Robert Bohemen (ex-Bijenkorf) kreeg eind 2015 de taak het merk en de winkels nieuw leven in te blazen. De Blokker-winkels werden vervolgens in razend tempo omgebouwd. Maar de consument blijft weg uit de vernieuwde winkels, en de formule is inmiddels bijgesteld. Bohemen is vertrokken, en de komende maanden zal duidelijk worden hoe het concern zijn eigen toekomst ziet.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie