De clutches zijn hersluitbaar en bevatten losse thee en vijftien lege theezakjes. De clutches komen in drie smaken of, beter gezegd, drie stijlen. De winkel en webshop van Tea Bar bieden de mogelijkheid met losse thee een persoonlijke thee-blend samen te stellen volgens Tea Bar’s manifesto: ‘create your own personalitea’.
Met de tea clutch creëerde PROUDdesign een persoonlijk accessoire voor vrouwen, volgens PROUD ‘opvallend en stijlvol’. Afgeleid van een shagverpakking, maakt de tea clutch plaats voor fill your own in plaats van roll your own. De clutches zijn bedrukt met herkenbare stof- en materiaalpatronen, de binnenvoering is opgebouwd uit het Tea Bar-merkmotief. De clutch gaat open en dicht met een hersluitbaar label dat ook fashion-vormen gebruikt. De namen -Choco Chanel, Champ Chique, Mango Madness-, maken het ‘stijl-statement’ af.
PROUDdesign voerde met vier nominaties ook het klassement aan van ADCN-genomineerde Designbureaus, die op 25 februari bekend zijn gemaakt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!