Petrovsky&Ramone maken het nieuwe campagnebeeld voor Nationale Opera & Ballet, de nieuwe, gezamenlijke naam van De Nederlandse Opera, Het Nationale Ballet en Het Muziektheather Amsterdam. Petrovsky&Ramone maken het campagnebeeld voor de resterende producties van het huidige seizoen en voor het seizoen 2014/2015.
De eerste campagnebeelden zijn zichtbaar vanaf maandag 17 februari, de datum waarop de nieuwe naam van de organisatie officieel gelanceerd wordt. Die dag wordt ook het programma van het nieuwe seizoen bekend gemaakt. Donderdagavond was al een optreden in De Wereld Draait Door als vooraankondiging.
Naast fotografie maken Petrovsky&Ramone ook de videotrailers voor de producties. Deze combinatie sluit aan bij de keuze van Nationale Opera & Ballet om de voorstellingen in toenemende mate met bewegend beeld te communiceren.
Over Petrovsky&Ramone
Voor hun decor reizen fotografen Petra van Bennekum en Morena Westerik al jaren de wereld rond. In het najaar van 2013 was tijdens de designweek in Peking een overzicht te zien van het werk van Petrovsky&Ramone. Een greep uit de klantenlijst: Vogue NL, Volkskrant, Wrangler Blue Bell, Nike, WE, Tommy Hilfiger, Aishti, Mercedez Benz, V_MAN, Oyster, Blackbook, Glamour, S-magazine, I Love you magazine.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!