Outfit reist jaar lang over de wereld en bereikt eindstation

Tijdens de campagne reisde één outfit door 18 landen van blogger naar blogger.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aanbevelingsplatform Stylefruits lanceerde vorig jaar op 30 juli, de Internationale Dag van de Vriendschap, een blogger campagne die focust op storytelling.

Het doel van de campagne &;&; was brand awareness creëren onder influencers en de banden tussen internationale bloggers aanhalen.

De reis van de outfit (bestaande uit een t-shirt, een leren tas en een armband) begon bij de Duitse modeblog AmazedMag en is sindsdien in 18 verschillende landen geweest, waaronder Denemarken, Amerika, Zuid-Afrika en Nederland.

Michael Vietze, CMO van stylefruits: &;Fashion bloggers zijn belangrijke multipliers voor ons. In onze campagne nemen we het “-ship” element in “friendship” letterlijk. De bloggers beslissen zelf waar de outfit als volgende naar toe gaat. Net als bij stylefruits zelf spelen user interactie en de community een centrale rol.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie