Het grootste gedeelte van deze toeslagen bestaat uit "brandstoftoeslag"...
Vreemd, ik reken in mijn bedrijf de kosten direct door in de gepubliceerde verkoop prijzen. Zeker als een kostenpost ongeveer 30% van de verkoopprijs is. Dat doen volgens mij bijna alle Nederlandse bedrijven.
Ondoorzichtig, zachtjes uitgedrukt!
En dat voor een bedrijf dat volgens hun missie "waarde wil creëren voor klanten, medewerkers en aandeelhouders".
Blijkbaar is de Europese Commissie nog steeds niet in staat hier iets aan te doen. Wel spreekt de Euro commissaris Kuneva boute taal hierover: ""It is unacceptable that one in three consumers going to book a plane ticket online is being ripped off or mislead and confused."
De EC constateerde dat "Altogether, the commission has found breaches in 137 out of 386 websites checked last September in 13 EU states.
Ik hoop dat er nu eindelijk iets gebeurt, anders dan dat er weer een claim wordt afgekocht, zoals dat recent gebeurde bij prijsafspraken over de vrachttarieven.
Alhoewel, de $305 miljoen die KLM/AirFrance betaald is natuurlijk wel een serieus bedrag. Zullen de aandeelhouders wel blij mee zijn.
Daar kan geen Bluelab tegenop!
Is transparantie nu echt zo moeilijk?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!