NS zet vloggers in voor campagne Tienertoer

Furtjuh & Jiami presenteren opdrachten waarmee jongeren treinkaartjes kunnen winnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens de -Challenges kunnen jongeren dagelijks Tienertoer-tickets winnen door mee te doen aan opdrachten die worden gehost door bekende vloggers.

Challenges
Dit jaar gaan vloggers  (170.000 abonnees) en  (110.000 abonnees) op pad langs Tienertoer-bestemmingen en presenteren drie weken langs challenges (opdrachten of vragen) die ze vervolgens delen via hun kanalen op social media.

Twitter
De challenges vinden in juli en augustus plaats tussen 11.00 en 12.00 en mensen kunnen meedoen door te antwoorden via op Twiter. 

Nick & Simon
De campagne komt van online communicatiebureau . Vorig jaar begon de . Volgens NS werden er dat jaar bijna twee keer zoveel Tienertoer-tickets verkocht als het jaar ervoor.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie