Nieuw bureau Postman richt zich op sportcommunicatie

Strategie en interactie centraal in werk

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Postman is de naam van een nieuw sportcommunicatiebureau, dat ‘interactie’ bezorgt bij zijn klanten. is opgericht door Geert Broekhuizen, die 10 jaar ervaring in sportcommunicatie meebrengt, vooral in het wielrennen, onder ander voor het Giant-team.

Postman richt zich zowel op strategische advisering en zorgt er ‘als een goede postbode’ voor dat de boodschap bij de juiste doelgroepen terecht komt. Postman werkt voor een aantal topsportorganisaties, waaronder wielerrondes en schaats- en wielerploegen.

Naast Broekhuizen zijn ook Sven Jonker (creatie) en Youri Borrink (operatie) voor het sportcommunicatiebureau werkzaam.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie