Nieuw biermerk met blauw en geel-design

Design Ahoy Saison 2015 is geïnspireerd door 'stad de Zaan'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het nieuwe speciaalbier &;Ahoy Saison&; bevat onder andere jeneverbes en citroengras en 5,5% alcohol.

Design
Designbureau Prouddesign liet zich voor het ontwerp niet inspireren door havenstad Rotterdam, maar door ‘stad de Zaan’, de Zaanse variant van Sail 2015. Er is gekozen voor de kleuren blauw en geel en er is een illustratie te zien van een boot die vanuit de zee de naam &;Ahoy&; opvist.  

Het bier is gebrouwen door Patrick Breugem en Derek Walsh, die eerder al Black Indian Pale Ale (BIPA) brouwden.

Ankerplaatsen
​AHOY Saison 2015 is beperkt verkrijgbaar bij Casta Ista, Drinks & Gifts en Slijterij Vonk in de Zaanstreek en te drinken bij diverse ankerplaatsen langs de Zaan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie