Nestlé Professional lanceert nieuwe branding voor NESCAFÉ Alegria

De rebranding is onderdeel van de REDvolution van NESCAFÉ, de vernieuwing van het NESCAFÉ merk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De kleurencombinatie van NESCAFÉ Alegria refereert aan de klassieke bordeauxrode kleuren van de koffiebes. Deze kleuren moeten de rijke smaak en volle aroma’s benadrukken die met koffie gepaard gaan.

´De nieuwe look and feel van NESCAFÉ Alegria benadrukt de unieke positionering en eigentijdse identiteit van het merk, waarbij de behoefte binnen bedrijven en instellingen naar een professionele uitstraling richting gasten, medewerkers en bezoekers centraal staat´, aldus Rob Jansens, Commercieel Manager van Nestlé Professional Beverages. ´Door ons merk verder tot leven te brengen, hopen we een nog bredere doelgroep van klanten en consumenten aan ons te binden die gemakkelijk te bereiden koffievariaties van hoge kwaliteit willen voor een realistische prijs.´

Uit het persbericht: ´Het geheel geeft NESCAFÉ Alegria een moderne en karakteristieke merkidentiteit die verder gaat op de kern van NESCAFÉ Alegria: kwaliteit, gemak en koffievariaties in één kostenefficiënt totaalconcept. Het logo design van NESCAFÉ is verrijkt met een rood accent op de laatste letter e van NESCAFÉ, dat alle NESCAFÉ merken zowel in het ‘out-of-home’ segment als in de retail met elkaar verbindt. Dit rode accent wordt ook in alle beelden en uitingen doorvertaald.´

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie