Mobiele marketing nog steeds in de kinderschoenen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Formule 1-fans hebben de keuze uit een groot aantal websites, die alles te bieden wat je maar wilt horen over races, auto's, coureurs en wat dies meer zij. Maar er is maar een officiele site: .

Dat officiele blijkt op verschillende manieren: nieuws is een verdunde soep die nimmer conflicteert met de alomtegenwoordige F1-politiek; de site is de enige met een live feed tijdens races; en de zaak zit compleet, maar dan ook compleet dichtgetimmerd. Er valt zelfs geen letter te kopieren.

Deze poel van kortzichtigheid en hebzucht heeft nu een nieuwe dienst in de aanbieding: .

Hou je vast: voor een race kosten 15 tekstjes maar liefst 5.50 Euro. Wil je ook nog een (1) wazig lage-resolutieplaatje op je piepkleine mobiele schermpje aanschouwen, dan komt er 3.50 Euro bij.

Maar vrees niet: F1.com heeft aan Uw portemonnaie gedacht: men belooft een enorme besparing door een seizoensabonnement van 105 Euro. Dat zijn maar liefst 18 races!

Zo lang dit soort aanbieding met een roestvrij stalen gezicht onder de aandacht van de goegemeente worden gebracht, heeft mobiele marketing nog een lange weg te gaan, vrees ik.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie