Met Woezel en Pip aan de Olvarit

Nutricia en het kindermerk Woezel en Pip gaan een driejarige samenwerking aan om de groente van Olvarit ‘leuk en aantrekkelijk’ te maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dinand Woesthoff (Dromenjager) en Christophe Wadel (Managing Director Nutricia)

Om het eten van groente voor peuters op een speelse manier aantrekkelijker te maken, is Nutricia een samenwerking aangegaan met Woezel en Pip. Als onderdeel van de samenwerking zullen de populaire hondjes drie jaar lang zij aan zij staan op de Olvarit groente- en fruitpeuterproducten. Er komt een website met recepten en ‘groente-ideeën en activiteiten’ voor ouders. Ook voor kinderdagverblijven wordt er een educatief pakket ontwikkeld.

‘Er zijn enorm veel ideeën te bedenken waarop groente leuker wordt voor kinderen. Zo komt er een eenvoudig Woezel en Pip mini-moestuintje dat thuis aangelegd kan worden. Een speelse en toch leerzame manier voor ouders om kinderen in contact te brengen met groente!’, aldus Kane-zanger Dinand Woesthoff van Dromenjager, het bedrijf achter Woezel en Pip.

Vanaf september liggen de Olvarit-producten met hun nieuwe huisstijl in de winkel en gaat de campagne officieel van start.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie