Het gewonnen account is een resultaat van een pitch met meerdere digitale bureaus uit Europa. Het eerste werk, inclusief nieuwe website, wordt in januari 2014 in Duitsland gelanceerd.
Stefan Hawes, CEO Blast Radius Amsterdam, dat onlangs nog These Days overnam: ‘Leerdammer heft een sterk erfgoed en een sterke signatuur. Het is voor Blast Radius Amsterdam een kans om het merk te begeleiden op zijn reis in het nieuwe digitale tijdperk van klantbetrokkenheid, en om dit te doen op een cruciaal moment waarin het merk een transformatie ondergaat.’
Jochem de Boer, Global Brand Director Leerdammer: ‘Blast Radius demonstreerde een sterke mix van strategische, creatieve en technologische vaardigheden en ik ben er van overtuigd dat ze ons zullen helpen met het bouwen van een effectief ‘brand ecosystem’.’
Leerdammer is eigendom van de Bel Groep, met haar hoofdkwartier in Parijs. Het bedrijf heeft wereldwijd 10,600 medewerkers, in meer dan 120 landen en heeft een jaarlijkse omzet van 2,5 miljard euro.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!