KPN gaat merken saneren

Theo van Vugt sprak onlangs met Baptiest Coopmans. Hij is nu bijna een half jaar lid van de raad van bestuur van KPN en belast met consumentenzaken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het interview is terug te lezen in het van Tijdschrift voor Marketing, een korte samenvatting staat .

Coopmans geeft in het gesprek toe dat KPN te veel merken heeft, en dat er iets moet veranderen. Hij zegt: 'We houden nu onze hele portfolio tegen het licht. Zaken moeten simpel zijn en toch hoge toegevoegde waarde hebben in de beleving van de consument. En ze moeten makkelijk communiceerbaar zijn.'

Om succesvol te zijn in een wereld waarin zaken convergeren, moet je keuzes maken, aldus Coopmans. 'De zaken simpeler maken. Ik denk dat we terug kunnen naar 3 of 4 isp's. Planet, Xs4All, KPN en HetNet.'

Coopmans wil alles voor het eind van dit jaar geregeld hebben....

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie