Overslaan en naar de inhoud gaan

James Blunt mag de Lotto niet winnen

The National Lottery maakt humoristische campagne met Britse beroemdheden
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe tv-reclames van de Britse Lotto nemen beroemdheden zichzelf niet al te serieus. In de campagne vertellen bekende Britten als Katie Price, Piers Morgan en James Blunt wat zij zouden doen als ze de Lotto wonnen.

James Blunt (Extended Version) - Lotto

Blunts droom is om spiegels te maken waarmee hij tegen mensen kan praten. In de spiegel zit een hologram van de zanger dat het refrein zingt van de hit Beautiful. In het filmpje blijkt al snel hoe enorm irritant dat kan zijn. Aan het eind zegt de voice-over: ‘Iedereen kan de Lotto winnen. Maar laat het hem alsjeblieft niet zijn.’

;s.

– Piers Morgan (Extended version) - Lotto

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:

Creatief bureau: Abbott Mead Vickers BBDO

Team: Charlotte Adorjan, Michael Jones

Klant: Anna Rosato

Productie: Biscuit

Director: Jeff Low

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in