Imagocampagne RET

Nu er op alle lijnen nieuwe Citadis-trams rijden start het openbaar vervoerbedrijf van regio Rotterdam (de RET) een campagne om reizigers te attenderen op de verbetering in kwaliteit en comfort.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de imagocampagne wil de RET nieuwe reizigers aan te trekken en bestaande reizigers vaker met de tram laten reizen.

In de campagne legt de RET de focus op de reisbeleving en onderstreept het de omvang van haar vervoersnetwerk met meerdere verbindingen naar de belangrijkste plaatsen in de stad. Ook wordt gewezen op het nieuwe, comfortabele materieel en de verbeterde toegankelijkheid. In de campagne heeft de tram de uitstraling van een luxe vervoermiddel met een knipoog naar bestaande reclames voor auto’s.

De RET-campagne is te zien in reclamespots op zowel regionale als landelijke televisie als ook op beeldschermen in de stad en bij grote benzinestations in de regio Rotterdam. Ook zijn er onder meer spotjes op radio, reclameposters in de abri’s en advertenties in landelijke dagbladen en worden er speciale promotieteams ingezet. Via de website kan er een gratis testrit worden aangevraagd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie