In deze functie is Timmermans verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten in de Benelux. Hij legt zich toe op onder andere branding, partnerships, mediarelaties, het organiseren van beurzen en evenementen, de uitbreiding van het autodeelproduct Hertz 24/7, e-commerce, sponsoring van met name goede doelen en marktonderzoek. Timmermans moet ervoor zorgen ervoor dat Internationale Hertz projecten en campagnes worden toegespitst op de lokale behoeften en effectief worden neergezet binnen de Benelux.
Timmermans heeft sinds 2008 in verschillende functies bij vervuld bij Hertz in de Benelux. Zowel in Sales als in Operations. Hiervoor was hij onder andere verantwoordelijk voor het autodeelproduct van Hertz 24/7 en het zustermerk Dollar Rent A Car.
Simmerman gaat een nieuwe rol vervullen bij het hoofdkantoor van Hertz Europe in Engeland als Partnership Marketing Manager EMEA. 'Dat Caroline een volgende stap in haar carriere maakt is zeer verdiend en geweldig ook omdat ze fijn bij Hertz blijft. We hebben in Eric een passende vervanger gevonden die op basis van zijn jarenlange ervaring prima invuling kan geven aan hetgeen Caroline achterlaat en waar Hertz in de Benelux zich in onderscheidt'. aldus Henk van den Helder, General Manager Benelux.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!