GreyPossible wint account Eurojackpot

Eurojackpot Nederland, onderdeel van De Lotto, heeft na een bureauoriëntatie met drie bureaus besloten om het account onder te brengen bij GreyPossible Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De samenwerking met GreyPossible betekent dat Eurojackpot afscheid heeft genomen van JWT Amsterdam, waar de loterij sinds vorig jaar maart mee . Eurojackpot heeft voor GreyPossible gekozen, omdat dit bureau het beste op de briefing zat om de switch naar online te maken.

Voor de campagne ‘on-Hollands rijk’ gebruikte GreyPossible echte straatinterviews met de vraag ‘wat zou u met zoveel miljoen doen?’. Op alle calvinistische antwoorden die volgen (‘vastzetten voor later’, ‘halve dagen werken’, ‘een week naar een tropisch eiland’), zegt de loterij: laat dat los. De campagne zal de komende tijd uitgerold worden in verschillende digitale en massamediale campagnes. Op dit moment is de eerste TV-, radio- en online campagne al in de lucht.

Bekijk hieronder de filmpjes van de online campagne:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie