Geen merk zo geloofwaardig als Hartstichting

Hartstichting is het onderzoek ‘Geloofwaardige Merken 2013′ als eerste uit de bus gekomen. Hartstichting scoorde over het algemeen een flink stuk hoger dan de andere merken op geloofwaardigheid. Titelverdediger Albert Heijn duikelde dit jaar uit de top-20.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Donderdagmiddag werd de Award in ontvangst genomen door Floris Italianer, directeur van de Hartstichting. De nieuwe nummers 2 en 3 zijn respectievelijk het Nederlandse Rode Kruis en KWF Kankerbestrijding.

Het onderzoek gaat over de geloofwaardigheid van ruim honderd merken uit uiteenlopende branches en is een initiatief van reclamebureau Waal aan de Maas en marketingconsultancy- en marktonderzoekbureau Daccle.Ook de Top 20 van vorig jaar – onder aanvoering van titelverdediger Albert Heijn – werd in het onderzoek meegenomen.

De geloofwaardigheidsscore van Hartstichting ligt over het algemeen een flink stuk hoger dan die van de andere merken, de eerste 20 van vorig jaar incluis. Albert Heijn valt met de nieuwe score buiten de top-20 van 2013.

Meer informatie op de .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie