Daarmee kunnen consumenten zelf reiscombinaties maken, eigen reizen samenstellen en een invulling te geven aan hun persoonlijke reiswensen. Met het platform wil Oad inspelen op een de trend waarbij consumenten ´on demand´ willen kiezen uit een breed reisaanbod, waarbij zij zelf in staat zijn om specifieke reiscombinaties te maken. Oad-directeur Karen van der Zanden: ‘Consumenten hebben in toenemende mate behoefte aan meer flexibiliteit en willen zelf invulling kunnen geven aan hun reis. Consumenten krijgen in een oogopslag reiscombinaties aangereikt en kunnen dankzij de tool invulling geven aan hun persoonlijke wensen. Zo laat Oad de consumenten vrij in hun keuze bij het samenstellen van bijvoorbeeld stedentrips of zonvakanties’.
Transitie
De lancering van het platform op Oad.nl is nieuw voor de Nederlandse reisbranche en geeft een impuls aan het vakantieseizoen van 2015. Komend jaar ligt voor Oad de focus op het samenbrengen van uiteenlopende partners binnen en buiten de reisbranche waarbij het merk Oad de grondslag vormt. Het tweekoppige directieteam bestaande uit Frans Schuitemaker en de onlangs aangestelde Karen van der Zanden moeten samen vorm geven aan de transitie van Oad.
Technologiepartner
Oad zegt collega´s en partners binnen en buiten de reisbranche samen te willen brengen. Het nieuwe Oad zal vanaf 2015 behalve aanbieder van eigen samengestelde reizen ook een platform worden voor aanbod van andere specifieke touroperators. Schuitemaker: ‘De lancering van onze innovatieve dynamic packaging module is een eerste voorbeeld van zo´n nieuwe samenwerkingsvorm die wij met een technologiepartner zijn aangegaan. Komend jaar maakt Oad nieuwe samenwerkingen met andere partners bekend. Hiermee wil Oad zijn productaanbod verbreden en daarmee weer snel relevant worden voor een grotere groep klanten.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!