Voor veel marketeers staan in 2014 de seinen weer op groen: er is ruimte voor groei. Maar waar liggen de beste kansen? En wat (of wie) moet veranderen, om te kunnen groeien? Tijdschrift voor Marketing en Trendbox onderzoeken het ook dit jaar weer in de Grote Marketing Enquête.
De resultaten vindt u terug in Tijdschrift voor Marketing en vormen de basis voor het Grote Marketing Congres, dat op 2 december aanstaande wordt georganiseerd. Thema: Groei!
Gratis ticket of abonnement
Deelname aan de enquête kost iets van uw tijd, maar u maakt wel kans op een gratis toegangskaart voor het Grote Marketing Congres . We verloten namelijk vijf kaarten onder de respondenten. Daarnaast verloten we vijf jaarabonnementen op Tijdschrift voor Marketing.
U heeft nog 3 dagen om de enquete in te vullen. Als u al heeft meegedaan, hartelijk bedankt!
De Grote Marketing Enquête is het langstlopende onderzoek over marketing en het marketingvak. Dit jaar alweer de 15e editie. Dit vonden marketeers in 2013.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!