De PR Hitlijst 2014 - de communicatiesongs van André Manning

Welk lied raakt de essentie van het vak het meest?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatie stelt dit jaar de Ultieme PR Hitlijst samen van de 25 songs die de essentie van het pr-vak het beste uitdrukken.

De komende weken plaatsen we dagelijks de favoriete pr-song van bekende vakgenoten. Via onze pagina op en in reacties verzamelen we suggesties van lezers. Op 30 december wordt de definitieve lijst bekend gemaakt.

Vandaag, bij wijze van uitzondering een top tien: de ultieme communicatiesongs van André Manning

YOU CAN&;T ALWAYS GET WHAT YOU WANT van de Rolling Stones

Gaat over de eeuwige discussie van PR mensen over de seat in the boardroom maar ook omdat ik eindelijk in 2015 het genoegen heb gehad om de Stones live te zien optreden, op Pinkpop

;t Always Get What You Want [Official]

Maar ook:

Paparazzi  -Lady Gaga

Met een knipoog naar Powned en Onno Hoes

Dust in the wind – Kansas

Wanneer je ons werk in een bredere context plaatsen krijg je een ander perspectief

Piano man – Billy Joel

Zijn we dat niet allemaal af en toen, wanneer we eenzaam en alleen reflecteren op wat we hebben gedaan

You ain’t seen nothing yet – Bachman Turner Overdrive

Over de pitches van PR agencies, die vaak meer beloven dan waargemaakt kan worden

Old and Wise – Alan Parsons Project

Verstand en ervaring komt met de jaren, zeker voor de PR professional

Master and Servant – de versie van Nouvelle Vague

Wie is wie in de industry

Enjoy the Silence – Depeche Mode

Soms is het beter om te zwijgen dan steeds aan het woord te zijn

New York – U2

Nog steeds de plek waar alles gebeurt met betrekking tot PR en media

Selfie – Chain Smokers

(Official Music Video) - The Chainsmokers

Video en song spreken voor zich

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie