Bezoekers die ’s ochtends heel vroeg inloggen op De Perslijst krijgen een koffiemok aangeboden. En wie vrijdagmiddag lang doorwerkt zal een pop-up zien verschijnen met een goedmaker voor het missen van de vrijdagmiddagborrel. New York Pizza is bezig met het ontwikkelen van online tegoedbonnen die de Perslijst zijn abonnees kan aanbieden.
Directeur Jeroen Goeman Borgesius: ‘We zijn heel erg blij met onze abonnees en dat willen we ze graag laten weten. Hoe goed onze database met journalisten ook is en hoe blij onze abonnees ook zijn met het product, het blijft software. Daarom wilde ik iets extra’s doen.’
De Perslijst geeft ook bontmutsen weg aan abonnees via Facebook. Goeman Borgesius: ‘Dat is het gevolg van een extreme uitverkoop waar ik langs liep op weg naar kantoor. In die winkel heb ik toen alle bontmutsen gekocht. Aan het eind van het jaar gaan we waarschijnlijk weer iets met champagne doen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!