Gary Raucher, SVP Marketing bij TomTom: ‘Dit is voor ons een zeer belangrijke campagne, de eerste grootschalige above the line campagne sinds 2009, en de eerste die we hebben ontwikkeld met DDB.’
De campagne voor Duitsland en de UK speelt met het gegeven dat als de sfeer in de auto ongemakkelijk wordt, je nog meer dan normaal snel je bestemming bereikt.
Het doel van de campagne is de manier waarop mensen over hun navigatiesysteem denken te veranderen. Inmiddels vormt navigatie een hulpmiddel dat dagelijks wordt ingezet, om files tijdens het woon-werkverkeer te omzeilen en de bestemming sneller te bereiken.
Mark Chalmers, ECD bij DDB & Tribal Worldwide: ‘We hebben allemaal wel eens wat steken laten vallen waardoor we sneller op de plaats van bestemming wilden zijn. Naast onze (radio)scenario’s zal het publiek de campagne mede vormgeven, door hun ervaringen te delen, live via twitter tot aan geïmproviseerde comedy shows in de auto.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!