Cartils ontwerpt redesign voor het biermerk Halida –Vietnam

In de Vietnamese biermarkt was Halida, een bekend merk van Carlsberg Indochina, aan herpositionering toe. Het moest een mannelijker bier worden dat verfrissend is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de Vietnamese biermarkt was Halida, een bekend merk van Carlsberg Indochina, aan herpositionering toe. Het moest een mannelijker bier worden dat verfrissend is. Hiermee zou de kwalitatieve waarneembaarheid van het biermerk worden versterkt. Het Nederlandse Cartils Branding & Packaging Design Consultants creëerde een nieuw imago voor de hele Halida familie, dat werd vertaald in alle touch points van het merk. Hiermee is een visuele merkidentiteit gecreëerd.

Het nieuwe ontwerp dat Cartils van Halida heeft gemaakt, moet ertoe bijdragen dat het biermerk zich onderscheidt in de toenemende concurrentie van de Vietnamese biermarkt. De gele kleur van Halida is gebruikt in het logo om de herkenbaarheid van het biermerk te behouden. Verder heeft de geïllustreerde olifant bij zonsondergang nu een meer volwassen en mannelijke uitstraling. Cartils: ‘Vol Vietnamese trots straalt de olifant een dynamisch en zelfverzekerd karakter uit.’ Halida werd deze maand geïntroduceerd in de Vietnamese markt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie