De nominaties zijn toegewezen door een jury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, actief in marketingondersteuning en -opleidingen, Truus Koppelaar, AFAS Software en Tristan Lavender, Deloitte.
Canon Nederland is genomineerd omdat het een nieuwe propositie op de kaart zetten bij zijn relaties, de eigen klanten en leveranciers. Dit deden zij met 20 multichannel evenementen. Vanuit hun doelstelling wordt stapsgewijs het hele proces doorlopen waarbij het eindresultaat ‘in beeld’ wordt gebracht. Bij genomineerde DSM Engineering Plastics staat de geïntegreerde benadering centraal waarbij het DSM verhaal zich toespitst op specifieke klanten en doelgroepen met als doel een voorkeur voor DSM te creëren. Daarvoor worden de nodige kanalen ingezet waarbij een app centraal staat in de uitwerking van het concept. Philips Lighting gebruikt het nieuw geopende Rijksmuseum als showcase om LED-verlichting onder de aandacht te brengen. Philips gebruikt hierbij een ‘outside-in’ benadering en laat anderen het verhaal vertellen. Op 13 maart wordt bekend wie de award wint.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!