Canon, DSM en Philips op voor B2B Marketing Award

De jury van de B2B Marketing Award hebben bekend gemaakt welke bedrijven kans maken op deze prijs, die een initiatief is van marketingbureau spotONvision.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nominaties zijn toegewezen door een jury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, actief in marketingondersteuning en -opleidingen, Truus Koppelaar, AFAS Software en Tristan Lavender, Deloitte.

Canon Nederland is genomineerd omdat het een nieuwe propositie op de kaart zetten bij zijn relaties, de eigen klanten en leveranciers. Dit deden zij met 20 multichannel evenementen. Vanuit hun doelstelling wordt stapsgewijs het hele proces doorlopen waarbij het eindresultaat ‘in beeld’ wordt gebracht. Bij genomineerde DSM Engineering Plastics staat de geïntegreerde benadering centraal waarbij het DSM verhaal zich toespitst op specifieke klanten en doelgroepen met als doel een voorkeur voor DSM te creëren. Daarvoor worden de nodige kanalen ingezet waarbij een app centraal staat in de uitwerking van het concept. Philips Lighting gebruikt het nieuw geopende Rijksmuseum als showcase om LED-verlichting onder de aandacht te brengen. Philips gebruikt hierbij een ‘outside-in’ benadering en laat anderen het verhaal vertellen. Op 13 maart wordt bekend wie de award wint.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie