Campagne: Kiesduurzamemode.nu

Cheel Amsterdam heeft, in samenwerking met Stichting Urgenda, de campagne Kiesduurzamemode.nu ontwikkeld die de consument wijst op 'de hoge prijs die voor goedkope kleding wordt betaald'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de actiewebsite www.kiesduurzamemode.nu krijgen consumenten informatie en tips om te kiezen voor duurzame mode. Via banners op populaire modeblogs en abri’s en billboards rondom drukke winkelcentra in Nederland wordt het winkelend publiek aangesproken en naar de site geleid.

'Op Kiesduurzamemode.nu bieden we een podium aan de koplopers op het gebied van duurzame mode. Eén website voor vele initiatieven en producten om het makkelijker te maken voor de consument die wil weten welke mode duurzaam gemaakt is, waar het te koop is en waar je als consument precies op moet letten', zegt Urgenda-directeur Marjan Minnesma.

Concept: Frans Pootjes
Creative Director: Frans Pootjes
Art: Ton van Jole, Peter Tromp
Creative Technologist: Paul van de Woestijne
Fotografie: Roel Nederveen
Verantwoordelijk klant: Matthijs Kettelerij, Marjan Minnesma

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie