Beefeater lanceert samen met Spotify een interactieve muziekkaart

Het ginmerk biedt met London Sounds Map een 'reflectie van de Londense muziek van de afgelopen 100 jaar'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Beefeater lanceert &;&;, een interactieve kaart die de Londense muziek van de afgelopen eeuw laat horen. 

De gebruiker kiest een decennium, een genre of locatie waarna een aantal pins verschijnen op de kaart. Door op zo&;n pin te klikken, krijgen gebruikers informatie over de artiest of locatie en kunnen zij luisteren naar een nummer of een videoclip bekijken. Nummers zijn toe te voegen aan een playlist en er kan gelijk worden doorgeklikt naar Spotify.

De kaart wordt gepromoot met een serie van limited edition flessen, maar ook met een serie van globale events en advertenties. Bovenstaande fles is de eerste gelanceerde limited edition fles voor de campagne. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie