Na een strategische oriëntatie heeft de ASN Bank Selmore gekozen als nieuw merk- en campagnebureau. ASN Bank is marktleider in duurzaam bankieren en heeft de ambitie om de komende jaren fors te groeien. Selmore gaat de bank daarbij adviseren en ondersteunen. ASN Bank is eigendom van de staat omdat het onderdeel uitmaakt van het in 2013 genationaliseerde SNS Reaal.
Hiervoor werd ASN Bank bediend door reclamebureau Team Bruns. Dat was onder meer verantwoordelijk voor de campagne 'Geld Doet' uit 2011 (zie video onderaan).
No nonsense
Het hoofd marketing & communicatie van de ASN Bank, Andre Kragtwijk, zegt over de keuze voor Selmore: We hebben voor Selmore gekozen vanwege de heldere analyse, no nonsense aanpak en het enthousiasme van de mensen om met ons een ambitieuze stap te maken. We werken aan een aanscherping van de strategie en daar hoort ook frisse, nieuwe communicatie-aanpak bij.'
Rechtvaardig
Kragtwijk over de essentie van de bank: 'Sinds haar oprichting in 1960 streeft de ASN Bank naar een rechtvaardige, duurzame samenleving. Bij al haar activiteiten houdt zij rekening met kwetsbare bevolkingsgroepen, het klimaat, de natuur en de behoeften van toekomstige generaties. '
Popelen
Anja Froeling, head of account & operations bij Selmore, zegt dat het bureau staat te popelen om de bank te helpen hun ambities te verwezenlijken. Froeling: 'ASN Bank is een authentiek merk met een prachtige basis voor verdere groei.'
Vanaf september is de samenwerking tussen ASN Bank en Selmore zichtbaar in nieuwe uitingen.
Commercial uit 2011 van ASN Bank (bureau: Team Bruns)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!