Met het nieuwe netwerk wil American Express het voor partners mogelijk maken om effectiever en rendabeler hun producten onder de aandacht te brengen.
American Express verwacht de conversie verder te verbeteren door hechtere banden met de partners en meer controle over de uitingen. American Express realiseert en onderhoudt het partnernetwerk samen met het internationale online performance marketingbureau Quisma. Met de start van het gesloten partnernetwerk is Quisma naast het dagelijks management ook verantwoordelijk voor het relatiebeheer met de partners, de tracking en de uitbetaling van de gegenereerde verdiensten. ‘We kijken uit naar de introductie van het American Express Partnernetwerk. Wij versterken hiermee de banden met onze partners, om onze potentiële kaarthouders een betere keuzemogelijkheid te bieden bij het kiezen van de juiste kaart.Daarnaast wordt onze zichtbaarheid verder vergroot naar bestaande leden. Onze klanten, partners en ons merk plukken hiervan de vruchten”, aldus Patrick Roozeman, Marketing Director American Express.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!