FRWD Communications – met de propositie Business & Communicatie in één – is beschikbaar als ‘management ondersteuning voor een strategische reset van marketing-communicatie én voor de ontwikkeling van nieuwe communicatie met business effectiviteit’. Het ontwikkelde de CBE-score (Communicatie Business Effectiviteit) als analyse-instrument.
Managing director Ronald Pont: ‘Veel organisaties halen onvoldoende business-effectiviteit uit hun communicatie. Meestal is de oorzaak een matige koppeling tussen business-doelstellingen en de communicatie. Ook heeft de operationele regievoering in het gefragmenteerde landschap van specialisaties een overkoepelend communicatie idee naar de achtergrond gedrongen.’
FRWD Communications is ontstaan vanuit (marketing)adviesbureau FRWD Business, dat opdrachtgevers als De Telegraaf, DHL Express, Zeeman en Aegon heeft.
Ronald Pont richtte in 2009 FRWD Business op en was onder meer Head Global Marketing & Strategy bij Robeco Asset Management. Andre van Leeuwen was als art en creative director werkzaam bij bureaus als KVH, DDB, PPGH, DMB&B en Y&R. En Eddie van Groningen startte als copywriter bij DDB en was vervolgens creative director bij GO, Grey en Bates.
André van Leeuwen, Eddie van Groningen en Ronald Pont
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!