Adviesbureau FRWD start communicatiebureau

Ronald Pont, Eddie van Groningen en André van Leeuwen zijn FRWD Communications gestart. Het bureau vloeit voort uit FRWD Business. ‘Veel organisaties halen onvoldoende business effectiviteit uit hun communicatie.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

FRWD Communications – met de propositie Business & Communicatie in één – is beschikbaar als ‘management ondersteuning voor een strategische reset van marketing-communicatie én voor de ontwikkeling van nieuwe communicatie met business effectiviteit’. Het ontwikkelde de CBE-score (Communicatie Business Effectiviteit) als analyse-instrument.

Managing director Ronald Pont: ‘Veel organisaties halen onvoldoende business-effectiviteit uit hun communicatie. Meestal is de oorzaak een matige koppeling tussen business-doelstellingen en de communicatie. Ook heeft de operationele regievoering in het gefragmenteerde landschap van specialisaties een overkoepelend communicatie idee naar de achtergrond gedrongen.’

FRWD Communications is ontstaan vanuit (marketing)adviesbureau FRWD Business, dat opdrachtgevers als De Telegraaf, DHL Express, Zeeman en Aegon heeft.

richtte in 2009 FRWD Business op en was onder meer Head Global Marketing & Strategy bij Robeco Asset Management. Andre van Leeuwen was als art en creative director werkzaam bij bureaus als KVH, DDB, PPGH, DMB&B en Y&R. En Eddie van Groningen startte als copywriter bij DDB en was vervolgens creative director bij GO, Grey en Bates.

André van Leeuwen, Eddie van Groningen en Ronald Pont

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie