Voor Lotto ontwikkelde 3sixtyfive de 'Wij steunen Oranje Hockey" campagne. Gedurende het WK Hockey kan iedere Oranjefan via Facebook een persoonlijke aanmoediging voor het Nederlands elftal plaatsen. In de campagne is een speciale rol weggelegd voor vice-Captain van Oranje en Lotto ambassadeur Naomi van As die Oranjefans oproept om in actie te komen.
Via een Facebook app kan heel iedereen het Nederlands Elftal aanmoedigen. Binnen de app worden alle aanmoedigingen verzameld en gevisualiseerd. Van As ontwikkelde in samenwerking met Lotto voor dit WK Hockey een limited edition sportshirt, dat gewonnen kan worden door Oranjefans met de leukste aanmoedigingen.
Lotto wil met deze campagne zijn activiteiten op sociale media verder uitbreiden en de connectie met de sport benadrukken. 3sixtyfive heeft een pitch gewonnen die eerder dit jaar werd uitgezet en is inmiddels het social bureau van Lotto geworden. Naast content strategy en community management is dit de eerste campagne die 3sixtyfive voor zijn rekening neemt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!