De nieuwste commercial van textielketen Zeeman en bureau Persuade Brand Interaction wordt wereldwijd geprezen. Yahoo News noemt de reclame een ‘briljant voorbeeld van diversiteit’ en Glamour roept Amerikaanse lingeriefabrikanten op om Zeemans voorbeeld te volgen.
In de pantyreclame zie je namelijk ook een vrouw met een prothese. Hiermee wil Zeeman laten zien dat de panty’s echt voor iedereen zijn.
Focus op de benen
‘Lange benen, korte benen, stoere benen, slanke benen en stevige benen. Iedereen mooie benen met onze Lady Fit panty’, schrijft Zeeman bij het filmpje op de Facebook-pagina. In de video zie je allerlei soorten vrouwen. Ze zijn in beeld gebracht vanaf hun middel, zodat de focus op hun benen ligt.
Sociale media
Naast het lof van sites als Buzzfeed, Hello Giggles, Cosmopoliatan en Glamour, krijgt het filmpje veel positieve reacties op sociale media:
Zoveel bonuspunten voor deze niet-standaard reclame van Zeeman!#allebenen #zeeman pic.twitter.com/Wxp6VjasUd
— Michelle Brouwer (@woordenbrouwer) October 30, 2016
@zeemantextiel wat een lef. Mooie reclame vrouw met bovenbeen prothese
— Pieter Spinder (@spinder_pieter) October 29, 2016
Net zo'n been als ik heb (die zonder panty dan). Mooi dat dit kan. #reclame #Zeeman #dikkepluim pic.twitter.com/Dhbv6O7AmU
— Irma Moekestorm (@IrmaMoekestorm) October 31, 2016
(Lees ook deze blog van Irma)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!