Premium

Univé wil zelfredzaamheid van de klant vergroten

Roorda Reclamebureau creëert Univé Woon campagne 'In en om het huis'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het vergroten van de zelfredzaamheid van de klant, dat is de strategie van Univé waarvoor Roorda Reclamebureau de Univé WooncampagneIn en om het huis&; creëerde.

De campagne bestaat uit een televisiecommercial, uitingen voor outdoor, instore, print en online middelen. De campagne gaat deze week live.

Roorda vat de campagne zo samen: &;Doordat de adviseurs van Univé de juiste vragen stellen aan de klant, kan die betere beslissingen nemen over verzekeringsproducten. In de nieuwe campagne worden de juiste vragengesteld, zodat duidelijk wordt welke schade aan waardevolle zaken je samen met Univé kan helpen voorkomen door middel van waardevolle preventietips. En wat we samen niet kunnen voorkomen kunnen we gelukkig goed verzekeren. Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is thuis eens goed om je heen kijken en je voor te stellen wat er vervangen kan worden en wat niet.&;

Credits:
Opdrachtgever: Univé
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Allard Jaspars
Strategie: Marieke van den Berg
Account: Dewi van der Kolk, Hans Bauman
RTV: Marcel Ossendrijver
Regisseur: Maarten Treurniet (25fps)
Camera: Piotr Kukla
Edit: Chiel Muller
Geluid: Geert van Gaalen (Studio de Keuken)
Postproductie: Het Raam
Fotografie: Jeroen Hofman
Verantwoordelijk bij klant: Annemieke van der Zalm, Paula Behrens, Margriet Dekker, Aletta Dokter

 

 

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie