Porsche: Happy Father's Day
Veel passies neem je over van je ouders. Het meest bekende voorbeeld is wel de liefde voor auto’s die kinderen van hun vader overnemen. Porsche schetst in de video het perfecte voorbeeld. De voice-over van het jongetje is hierbij leidend, deze zet de toon van de video en zorgt ervoor dat de kijker zich kan inleven in het verhaal.
Gillette: Go Ask Dad
84% van alle jongens zoekt informatie op via hun telefoon. Om te bewijzen dat jongens met vragen ook gewoon bij hun vader terecht kunnen, creëerde Gillette een app waar ze van alles aan kunnen vragen. Wat zij niet weten, is dat hun vader de antwoorden geeft.
M&S: For dads that do
Er zijn allemaal verschillende soorten vaders, maar een ding hebben ze gemeen: ze hebben veel voor hun kinderen over. M&S stimuleert kijkers met deze video om deze Vaderdag hun vader de aandacht te geven die hij verdient.
Tesco: Introducing Tannoy Takeover
Het is niet altijd makkelijk om te zeggen hoeveel je van iemand houdt. En helemaal niet tegen je vader. Daarom komt Tesco met de Tannoy Takeover. Kinderen kunnen hierbij hun vader verrassen in een Tesco met een vooraf opgenomen boodschap.
Angel Soft: Just Dad
Alleenstaande ouders spelen een hele belangrijke rol in het leven van hun kinderen. Ze zorgen voor de kinderen, vang ze op als er iets misgaat en ondersteunen hun kinderen waar nodig. Angel Soft laat in deze video zien hoe het is om als alleenstaande vader een kind op te voeden en welke hobbels ze over moeten om dat te kunnen doen. En dat zijn er een heleboel.
Tot zover onze top 5 campagnes die inhaken op Vaderdag. Heb jij nog een aanvullende campagne of video die tussen dit rijtje moet? Laat van je horen in de comments!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!