Snapchat trekt nieuwe mediapartners aan voor de functie 'Discover', waar elf vaste uitgevers de ruimte krijgen om content te delen.
Buzzfeed
Buzzfeed en iHeartRadio inmiddels onderdeel van de uitgevers. Zij vervangen Yahoo en Warner Music. Het lijkt erop dat Snapchat op zoek is naar uitgevers die al jong publiek trekken, in plaats van uitgevers die daar naar streven.
Einde zomer
Snapchat zal naar verluidt eind augustus of september een tweede groep nieuwe uitgevers aan Discover toevoegen, waarvan Vox.com er één is. Snapchat zou daarnaast praten met diverse uitgevers, waaronder Refinery29.
Discover
Discover is één van de weinige functies op Snapchat waar inkomsten gegenereerd kunnen worden doormiddel van advertenties. Onlangs kreeg Discover een prominentere plek binnen het platform.
Gebruikers
Snapchat heeft zo'n 100 miljoen dagelijks actieve gebruikers. Het grootste deel daarvan bestaat uit millennials.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!